BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

30 Mac 2011

KEHIDUPAN BARU

       Masa sekarang sekejap saja aku rasakan berlalu di mana diam tak diam sudah sampai tarikh yang aku rancangkan selama ini.2 april 1987 adalah tarikh lahir diri aku,1 april 2007 aku memasuki pasukan polis di raja malaysia dan 2 april 2011 dengan izin ALLAH aku akan sah menjadi suami orang pada hari sabtu nanti.semua persiapan telah aku aturkan seperti yang aku rancang dan minta tiada sebarang kesulitan akan berlaku nanti.semakin hampir harinya semakin kosong fikiran aku tapi inilah di katakan "perasaan jer" ...dalam masa yang sama juga sahabat satu tempat kerja aku telah mengalami kemalagan dan keadaan amat kritikal di hospital,aku nak melawatnya tapi apakan daya masa dan keadaan tidak mengizinkan aku tapi aku doakan agar sahabat aku panjang umur dan sembuh secepat yang mungkin,,aminnn......
      Di sini aku menjemput semua hadiri majlis persandingan aku pada 3 april 2011 di felda chaya baru pasir gudang johor dan 10 april 2011 di felda palong dua negeri sembilan..semoga kehadiran dapat memeriahkan majlis.,///......

0 respon: