BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

08 Januari 2011

@luahan hati@

pertama kali ku bertemu denganmu
sayupnya hatiku merindui dirimu
walaupun baru kita bersua muka
namun aku telah jatuh cinta

pertama kali ku bertemu denganmu
hatiku terpaut melihat senyumanmu
aku mengharap kau menerimaku
kerna aku bersedia menyintaimu......

akan ku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini
tetapi jikalau kau meninggalkan aku
terhiris hati ini
terguris jiwa ini menangis
tak berlagu ooooo......

biar pun ombak merubah pantai
kasihku tak akan hancur berderai
biar pun hari berganti hari
dirimu tetap ku nanti
ooooooo.....

sayangku pimpinkan tanganmu
menuju mahligai bahgia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagai di syurga
ooooo...kasih......

ermmmm,,,,,layan jer waktu ni 8/1/2011 jam 0135hrs...

lokasi pejabat kerja aku...

2 respon:

Tanpa Nama berkata...

jiwang dah mamat ni...huhu

WAN AMC berkata...

huhuhu,,ada mkne d sblik...hahaha