BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

08 Januari 2011

Perlukah Aku Mengalah????

Jam 0414hrs,,,,,entah kenapa malam ni pyh untuk aku lelapkan mata,tidak seperti selalu.entah apa ada pemikiran aku pada ketika ini,nak  kata kusut pun ada sikit,tp entahlah..Mungkin aku terlalu mengikut emosi hingga menghukum perasaan  orang yang tidak patut menanggungnya.Pada mulanya aku rasa yang diri aku ni semakin kelam namun aku tetap dengan diri ini.Puas aku memikirkan apakah jalan penyelesaian bagi semua ini dan akhirnya satu suara hati aku berkata"wan,kau ptut mengalah dalam hal ini kerana untuk kebaikan bersama"
patutukah aku mengikuti apa kata hati aku ini??????Adakah aku bersalah?????

5 respon:

Tanpa Nama berkata...

mmg ko bersalah... lawat blog aku www.putraim.wordpress.com

WAN AMC berkata...

aku ke yg brslah

su berkata...

ai follow u! hahaha...jgn lupe follow akak balik da ler...huhu!

1st follower!!! yahuuuu!!

err...berkaitan dgn n3...ekau samo gak tacing ey ngan bulat! ihiks...jgn marah! akak guwau yoh...haha!

WAN AMC berkata...

bkn tacing kak,,tp jiwo tak boto mlm td..hahaha

kemuncup hijau berkata...

da hampir sebulan den duk uma kau..ari2 jiwo kau x boto..ngalah an den pulak..hahahaha..MEMANG KHILAFKU..